Header Ads

Scott Steiner 15 ezer nővel volt együtt!

Mindig is tudtuk, hogy Scott Steiner mekkora nőcsábász, hogy ennyire azt még mi sem gondoltuk volna.

Fotó: WWE
Big Poppa Pump és Big Bad Booty Daddy, nem véletlenül kapta ezeket a beceneveket a jó öreg Scott, hiszen sok nő szívét megdobogtatta egykoron hatalmas izomzatával. Most egy újabb érdekes történettel állt elő a Pro Wrestling Sheetnek, mondván 1999-ig 15 ezer nővel volt együtt, bele sem merek gondolni, hogy most mennyinél járhat, bár szerintem csak kamuzik, de bármit kinézek ebből az emberből.

Még 1998-1999-ben megdöntöttem Wilt Chamberlain rekordját 15 ezer nővel. Mindig is tudtam, hogy ezt nem könyvelik a Világrekordok Könyvében. Nagy rajongója voltam Wilt Chamberlainnek, ez egy világrekord volt, amelyet próbáltam megdönteni. 1999-ben megdöntöttem.

Hallgassátok meg ezen állítását

2 megjegyzés:

  1. Én úgy tudtam hogy a dákó nem igazán szuperál ennyi szteroid után

    VálaszTörlés
  2. Ezt a megjegyzést eltávolította a szerző.

    VálaszTörlés

Üzemeltető: Blogger.