Header Ads

Ezen a napon a pankráció történelmében: Hulk Hogan rossz fiú lesz és megformálódik az nWo! (1996. július 7.)

A pillanat amely örökké megváltoztatta a pankráció történelmét, és hozzájárult, ahhoz, hogy a rivális WWF megalkossa az Attitude Érát.

Fotó: WCW
1996. július 7.-én rendezte meg a World Championship Wrestling a Bash at the Beach nevű pay-per-viewját. Ez az esemény arról híresült el, hogy Hulk Hogan heel turnt vett és megformálódott az nWo. Hetekkel ezelőtt érkezett meg a WCW-ba Scott Hall és Kevin Nash vagyis a The Outsiders magyarul kívülállók néven. Azért jöttek, hogy elpusztítsák a WCW-t, ekkor mindenki el is hitte, hogy ők még mindig a WWF alkalmazottjai. A Bash at the Beach főmérkőzése a The Outsiders, akik mellett egy titokzatos harmadik személy is be volt jelentve küzdött meg három WCW szupersztárral Stingel, Macho Mannel és Lex Lugerrel, akik szerették volna megállítani azt a dolgot, amely a WCW-t szerette volna megmérgezni. A meccs elején Lex Luger megsérült így a WCW pankrátorai ketten maradtak Nash-el és Scott-tal szemben, akik harmadik társa még mindig nem érkezett meg. A meccs 16 percében aztán érkezett Hulk Hogan, aki nagy üdvrivalgást kapott mivel mindenki az arénában azt gondolta, hogy Stingék segítségére érkezik. Azonban nem így történt, Hogan ringbe lépett majd beadta a leg dropot a földön tehetetlenül fekvő Randy Savagenek majd Hallék is beléptek a szorítóba. Hogan adott még egy leg dropot Macho Mannek Stinget pedig kilökték a ringből. Ezután Hulk Hogan minden idők egyik legjobb promoját adta le Gene Okerlund-nak. Megszületett a New World Order azaz az nWo Hogan pedig rossz fiú lett. Ez a heel turn minden idők egyik legjobbja. Az nWo hamarosan átvette az irányítást a WCW fölött akikhez később rengeteg pankrátor csatlakozott. Hulk Hogan felvette a Hollywood Hogan nevet és a következő PPV-én megnyerte a WCW később nWo Nehézsúlyú Világbajnoki címet The Giant (Big Show) ellen.


A teljes meccs, ez legjobb minőségű videó egy a baj vele, hogy német de a lényeg lejjebb van, angolul.
[Gene Okerlund]: Hulk Hogan, elnézést. Elnézést! Mit gondolsz a világról?
[Hulk Hogan]: Mean Gene, az első dolog, amit meg kell tenned az, hogy elmond ezeknek az embereknek, hogy fogják be szájukat, ha hallani akarják, amit mondani akarok... Az első dolog, amit észre kell venned tesó, az, hogy ez a pankráció jövője. Hívhatod ezt a pankráció Újvilág Rendjenek (New World Order). Ez a két ember egy hatalmas északi szervezetből jött és mindenki csodálkozik, hogy ki volt a harmadik ember. Nos, ki tudna többet arról a szervezetről, mint én tesó?... Hadd mondjak valamit. Én tettem nagy szörnyé azt a szervezetet. Én tettem gazdaggá az embereket ott. Én tettem a szervezet vezetőit gazdaggá. És amikor siker lett belőle, a Hulk Hogan név, Hulk Hogan a férfi, nagyobb lett, mint az egész szervezet. Milliárdos Ted komolyan akart beszélni Hulk Hogan-nel. Nos Milliárdos Ted ígért nekem filmeket, testvér. Milliárdos Ted ígért nekem több millió dollárt. Milliárdos Ted ígért nekem világ kaliberű mérkőzéseket. És amerre Milliárdos Ted és Eric Bischoff sőt az egész WCW megy, unom tesó. Ezért ezt a két srácot, az úgynevezett Kívülállókat, ezt két férfit szeretném a barátomnak tekinteni. Ők a pankráció friss vérei tesó. És nem csak átvesszük az irányítást az egész bizniszben hanem Hulk Hogan és szörnyei mindent elpusztítanak ami az útjukba áll, Mean Gene. [A rajongó dobálják a ringbe a szemetet]
[GO]: Nézd ezt a sok szart a ringben. Ez a jövő a te számodra ha szeretnél, az olyanokkal mint Nash és Hall itt csavarogni.
[HH]: Amennyire én tudom, az összes szar ebben a ringben az itt lévő rajongókat mutatja be. Két évig, testvér, két évig tartottam a fejem magasban. Megtettem mindent a jótékonykodásért, megtettem mindent a gyerekekért. És a fogadtatás, amit kaptam, amikor ide jöttem – ti rajongók bekaphatjátok, tesó. Mert ha nem lenne Hulk Hogan akkor ti emberek nem lennétek itt. Ha nem lenne Hulk Hogan, Eric Bischoff még mindig húst árulna egy teherautón Minneapolisban. És ha nem lenne Hulk Hogan, mindezek a Johnny Come Lately's-ek akiket az utóbbi időben láttok birkózni nem lennének itt. Én a világot adtam el, amíg ezek az autójukba tankoltak, hogy eljussanak a középiskolába. Tehát ahogy most van, testvér, Hulk Hogan és a Pankráció Újvilág Szervezete, én és az új vér az oldalamon. Mit fogtok tenni amikor a Pankráció Újvilág szervezete vadul végig robog rajtatok?
[GO]: Ne érints meg van egy csapat ügyvédem! Tony, Bobby, Dusty mennyünk vissza hozzátok.
[Tony Schiavone]: Éppen a Hulkamania végét látjuk. Bobby "The Brain" Heenan-ért, Dusty Rhodes-ért, Gene Okerlund-ért. Tony Schiavone vagyok. Hulk Hogan a pokolba mehetsz, egyenesen a pokolba!
A rajongók a beszéd közben szemet dobáltak a ringbe és kifütyülték Hogant.

Nincsenek megjegyzések

Üzemeltető: Blogger.