Header Ads

The Rock indulna a 2020-as elnök választáson!

A WWE egyik legnagyobb ikonja The Rock lehet az Amerikai Egyesült Államok 46. elnöke, ha 2020-ban indul és megnyeri a választásokat.

Fotó: Vanity Fair
Nem csak Amerikában hanem az egész világon nagy port kavart Donald Trump elnökké választása, olyannyira, hogy több híresség is felszólalt ekkor, Dwayne "The Rock" Johnson egyenesen kijelentette, hogy lehet elindul 2020-ban az elnök választáson. Nem ez lenne az első eset, hogy egy pankrátor szerepet vállaljon a politikában, a magyar felmenőkkel bíró, de magát szlováknak valló Jesse Ventura például Minnesota állam kormányzója volt 1999 és 2004 között, de a 90-es évek végén Hulk Hogan is gondolkozott, hogy elinduljon az elnök választáson, de abból aztán semmi sem lett, csak reklám fogás a WCW részére. Most azonban a világon hatalmas népszerűségnek örvendő, filmsztár, pankrátor The Rock komolyan fontolóra vette az elindulást és többször is beszélt erről.
Fotó: Metro
"Azt gondolom, hogy ez egy valós lehetőség. Mondtam már számos gondolatot erről tavaly óta, amikor is először beszéltem erről. Volt ott egy komolyság érzet, amely után hazamentem és gondolkoztam a válaszomon. Egy olyan választ akartam adni, amely igaz és tiszteletteljes. Nem akarok mellé beszélni, ez egy valós lehetőség."
Kortársa a WWE hardcore legendája Mick Foley ezután a TMZ-nek adott interjújában kijelentette, hogy ha Rocky valóban elindulna nagy eséllyel meg is nyerné a választást.

1 megjegyzés:

Üzemeltető: Blogger.