Header Ads

John Cena tagadja, hogy elásná a tehetségeket!

Lassan egy évtizede téma, hogy a Modern Éra legnagyobb alakja valóban elássa-e a tehetségeket vagy sem, mindenkinek megvan a maga álláspontja ebben a témában.

Fotó: Ringside
John Cena a The Wrapnak adott interjút, hogy elsősorban hirdesse az American Grit című sorozat legújabb évadát, de mivel július 4-én visszatér, így a birkózás is szóba került. Ezúttal sok rajongó kedvenc témáját vették számára elő, mely szerint ő az oka a tehetségek letűnésének.
Már van egy hírnevem a tehetségek elásásában, azért mert hagyom nekik, hogy bármit csináljanak velem — és miután végeztek velem, nem annyira motiváltak. Tehát, nem én süllyesztem el a hajójukat, ők buknak el abban, hogy elit szinten dolgozzanak. Mindig rajta vagyok a következő emberen, akinek ezt mondom: Hé ember, hozd ki magadból a legjobbat, üss meg és én visszaütök. —  és ők nem követik ezt a hozzáállást utánam.
Tehát Cena abban látja a problémát, hogy az ígéretes tehetségek nem követik azt a hozzáállást ami ahhoz kell, hogy kitűnjenek és befussanak, hiányzik belőlük az alázat egy bizonyos szintig. Ő bárkiből képes kihozni a maximumot, de ő utána sokan erre nem képesek és csak egy átlag szintet hoznak és eltűnnek a sűrűben. Természetesen előfordulhat, hogy a WWE is rossz útra lép a booking-al, de értelemszerűen ő a nyilvánosság előtt nem beszélhet ilyenről, de lehet ez meg sem fordul a fejében és valóban kitart az álláspontja mellett.

2 megjegyzés:

  1. Ezt az elásás témát mindig is baromságnak tartottam.Triple H-t is ezzel vádolják egyesek.Pedig nem őket kell okolni legfőbbképpen hanem Vince McMahont és a booker-eket

    VálaszTörlés

Üzemeltető: Blogger.