Header Ads

Goldberg vs. Roman Reigns a SummerSlamen?

Spear vs. Spear...Ez mindenképp egy olyan csata lenne, amelyet jó néhány rajongó örömmel megtekintene a jövőben.

Fotó: Ringside
Korábban megírtuk, hogy lejárt Goldberg szerződése a WWE-vel a WrestleMania 33-on. A WWE azonban egy hosszabb szerződéssel rendelkezik, ami az ajándéktárgyakat illeti és ez a futása mindenképp sikeresnek mondható. Jelenleg minden azon múlik, hogy hogyan érzi magát Goldberg és, hogy a teste fel van-e készülve egy újabb futásra.
Egyetlen egy pankrátor szervezet sem tud annyit fizetni, mint a WWE de közvetlen tervek nincsenek vele, és nem kell aláírnia egy új szerződést. Goldberg jól nézett ki a futásakor, de ez nem véletlen Lesnar maga ágalt a mellett, hogy erősnek tüntessék fel a WCW legendáját, hogy egy nagy WrestleMania mérkőzést építsenek fel.

Egyes pletykák szerint, ha a WWE-nek sikerül meggyőznie arról, hogy térjen vissza akkor a következő ellenfele Roman Reigns lenne, akinek ebben az esetben újra egy legenda lenne az ellenfele. A mérkőzés már csak azért is pikáns lenne, mert mindkét pankrátornak a Spear a befejező mozdulata. A meccsre a hírek szerint a SummerSlamen kerülne sor, ezzel kezdenék el építeni Reignst mint Brock Lesnar következő ellenfele.

Szeretnéd, hogy Goldberg visszatérjen?

11 megjegyzés:

  1. Már bejelentette hogy visszavonul és az utolsó futása maga a szánalom volt annak ellenére hogy régi meccseit imádtam. Nincs kedvem egy olyan meccset nézni aki az öltöző ajtóval többet bunyózik mint a ringbe és bevonulás hosszabb ideig tart mint maga a meccs.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Felvilágosítanálak hogy azért tért vissza és meccsezett párat mert a fia! volt kíváncsi arra hogy az örege anno milyen volt a ringben. Én személy szerint nagyon örültem ha nem is full timeba,de pár mérkőzés erejéig visszatért. Abba meg pláne nem látok semmi kivetnivalót ha a fiának megmutatja azt amit csinál(t). Utólag megsúgnám hogy a fia is ezt a pályát fogja választani. ;)

      Törlés
    2. éppen ez az
      meg akarta mutatni a családjának, hogy milyen is az, ha ő birkózik
      azt akarta hogy a családja, a fia élőben láthassa, hogy milyen az ha apu élőben meccsel
      és ehhez képest mit csinált?
      amit ő csinált az nem meccs volt, hanem csalódás
      mindenki, köztük én is, aki azt várta, hogy láthassák a nagy bill goldberget még egyszer utoljára meccselni az kapott 3 sqash-t ebből az egyikkel universal címet kapott, a másik pedig a wm egyik főmeccse volt..
      azt amit most csinált azt a fia is megtudta volna csinálni, sőt akár te, vagy én is
      nevetséges volt, rossz volt nézni

      Törlés
  2. "ez a futása mindenképp sikeresnek mondható"
    "minden azon múlik, hogy a teste készen áll e"
    ezt ugye te is csak viccnek szántad?
    amit ő csinált az nem futás volt hanem spear jaclhammer 1-2-3
    másszóval szánalom
    nem volt képes végigvinni egy tisztességes meccset squash-olt, még a wm en is
    itt mi lenne?
    ugyan az mint a wm en, látnánk pár speart és talán 1 jackhammert is...

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Nem szántam viccnek, Goldberg futásakor nőtt a nézettség, több lett a feliratkozók száma a Networkön és rengeteget kaszált ő és a szervezet az ajándéktárgyak eladásából. A pankráció mára üzlet, amely továbbra sem a ringbeli teljesítményről szól.

      Törlés
    2. üzleti szempontból valóban sikeres volt
      de lásd be hogy ez nevetséges volt

      Törlés
    3. Nem fogom azt mondani, mert azon a bizonyos Survivor Seriesen egy örök élményben gazdagodtam, de ha pártalanul nézem sem látok benne semmi nevetségeset. Az utána lévővel sem volt bajom, csak egy kicsit volt csalódás nekem, azért lett bajnok, hogy felfuttassák az övet, de ugye Lesnar nem szerepelt ez idáig. Az a Mánia meccs pedig klasszisokkal jobb volt mint az első meccsük, sőt Goldberg egész WWE-es pályafutásának legjobb meccse volt. A WCW-ban is csak két meccs szárnyalja túl azt, a Hogan és a DDP elleni. Goldberg sosem tudott hosszú meccseket vívni.

      Törlés
    4. na jó én ezzel befejeztem
      nem szeretnék veled összeveszni, tiszteletben tartom a véleményed, de ebben sosem fogunk egyet érteni
      amit a wm en csinált az nem meccs volt hanem egy finisher sorozat, ami látványos de nem nevezhető meccsnek
      az meg hogy ez volt karrierje legjobb meccse...
      no comment
      a másik kettő meg annyit sem ér hogy beszéljünk róla
      de tényleg
      tiszteletben tartom a véleményedet
      de te is tartsd tiszteletben az enyémet, a szememben ezzel a visszatéréssel elásta magát, nem a part timerséggel van a gond, hanem mert beleéltem magam, hogy végre láthatom őt ismét meccselni erre mit csinált?
      spear-jackhammer-1,2,3...
      csalódtam benne, és ezen már semmi sem változtathat
      azt mondta van benne még egy meccs
      hát nem maradt

      Törlés
    5. Én tiszteletben tartom a véleményed mint ahogy mindekni másét is, azt viszont nem írtam, hogy ez volt karrierje legjobb meccse. Én azt írtam, hogy a WWE-n belül, hiszen a Triple H és Rock vagy egyéb más hosszú meccsei nem voltak jók, de rosszak se, a heti adásokon meg átlagos rövid meccsei voltak. Goldberg karrierjének legjobb meccse 1998. július 6-án volt a WCW Nitron amikor legyőzte Hulk Hogant és a történelem első legyőzhetetlen és vitathatatlan bajnokává vált, a másik ilyen meccse szintén abban az évben volt a Halloween Havocon DDP ellen, azt a meccset maga Goldberg tartja karrierje legjobbjának.

      Törlés
  3. Élete legszánalmasabb meccseit tolta csak röhögni tudtam rajta. De ha neked ez tényleg karrierje legjobb meccse volt akkor jó neked.
    Én nem tudok mást mondani rá mint hogy szánalmas és ha ennyire képes soha többé ne lépjen ringbe mert ezt akárki megcsinálja utána ennek ellenére a régi meccseit szívesen nézem.

    VálaszTörlés
  4. Jaj ne!!!!! Nem kérek a 20 másodperces meccseiből...

    VálaszTörlés

Üzemeltető: Blogger.