Header Ads

Finn Bálor a Universal Címről, a Démonról és a (Bullet) Club-ról


A RAW sztárja a News.com.au vendége volt, ahol elsősorban a szeptemberi új-zélandi és ausztrál live event-eket népszerűsítette, ebből az interjúból szemelvényezünk:

A Universal Címről, amit sosem vesztett el:

Figyelembe véve, hogy valójában sosem vesztettem el a címet, akár kaphatok is egy visszavágót ha eljön az ideje. Akár Samoa Joe vagy Brock Lesnar ellen is.

A Démon karakterről:

A Démon egy olyan karakter, amit csak bizonyos alkalmakkor hozok elő. Nagy koncentrációt igényel, hogy azonosuljak vele, és kell hozzá a megfelelő helyzet, hog elő tudjam hozni a személyiségemnek ezt a sötét oldalát. Mióta visszatértem a RAW-ra, az alkalom nem igazán kínálta magát, és mivel jó időszakom volt mikor visszatértem, nem szerettem volna megváltozni, teljesen jó nekem az új Bálor Club-os dzsekiben sétálni a ringhez, felhajtani a gallérját és menőnek érezni magam.

A (Bullet) Club esetleges felépítéséről AJ Styles-szal, Luke Gallows-zal és Karl Anderson-nal

Ez egy mindig visszatérő téma, hogy kellene-e Club. Ez nekem már csak egy szép emlék. Négy éve még jó volt. De azóta sok minden változott. Luke-kal és Carl-lal elég sokat értünk el együtt, AJ viszont a SmackDown-on van, szóval a közeljövőben nem valószínű, hogy összeállnánk. Szerintem a saját utunkat járva erősebbek vagyunk egyelőre. Később ez még változhat. Talán majd újra összekovácsoljuk a csapatot, deegyelőre jók vagyunk mi így.

Nincsenek megjegyzések

Üzemeltető: Blogger.