Header Ads

Eric Bischoff szerint rossz ötlet a Női Money in the Bank megismétlése!

Az eheti SmackDown Live epizódon láthattuk, hogy a General Manager Daniel Bryan úgy döntött, hogy megismételtei a Női Money in the Banket.

Fotó: Impact Wrestling
Nos erre az összecsapásra a jövőhéten kerül sor, a résztvevők ugyanazok Carmella, Charlotte, Becky Lynch, Tamina és Natalya lesznek. Az eredeti és egyben történelmi meccset Carmella nyerte csalással, hiszen kísérője James Ellsworth vette le a táskát helyette. Ezen csalás miatt ismételik meg a meccset.

Nos mindez a WCW korábbi elnökének Eric Bischoffnak nem tetszik és a saját podcastében elmondta, hogy szerinte mindez miért rossz ötlet.

Azt gondolom, hogy ez rossz megmozdulás. Ez egy olyan hiba, amit a múltban én is elkövettem. Néha tanulsz a saját hibáidból. Legalábbis én néha tanultam belőle, néha nem. Amikor egy nagy PPV eseményt építesz fel és lényegében egy átverős befejezést csinálsz majd leadod a visszavágót ingyen tévén...az csökkenti a hosszútávú várakozást egy jövőbeli nagy PPV mecccsel szemben. Azt gondolom, hogy ez egy nagyon rossz ötlet. Én már megcsináltam és az eredmények mindig negatívak voltak.

Nincsenek megjegyzések

Üzemeltető: Blogger.