Header Ads

Daniel Bryan gőzerővel készül a visszatérésre!

Az "Igen Ember"  a WWE egyik jövőjének számított egészen addig, amíg komolyabban meg nem sérült.

Fotó: WWE
A visszavonult WWE szupersztár a SmackDown Live jelenlegi General Managere a Sports Illustratednek adott interjút, amelyben beszélt a lehetséges visszatérésről.

Dolgozok rajta. A Pankráció egy kreatív üzlet különösképpen egy olyannak mint én, úgy tekintek rá, mint az én kreatív üzletem. Nem minden WWE szupersztár és nem minden pankrátor nézi ezt ilyen szemmel, de én így tekintek erre, nekem így működik az agyam kreatívan. Mindig a zenében gondolok erre. Nem mindig leszel egy hatalmas rocksztár, de a zenészek a haláluk napjáig játszhatnak. A sportoknál ez más. Nem mindig csinálhatod a legvégsőkig, ez a nehéz valósága a sportoknak. Az áldott pankrátorok mindig engedték nekem, hogy találjak néhány új szenvedélyt, de nagyon nehéz amikor megtalálod az első szerelmedet és semmi sem tudja helyettesíteni azt.

Ezzel arra utalt, hogy nagyon hiányzik neki a ringbelimuna, korábbi interjúiban azt nyilatkozta, hogy ha 2018-ban lejár a szerződése a WWE-vel akkor távozik és készen áll visszatérni az ROH-ba vagy az NJPW-ba, de életcél számára fellépni egy mexikói szervezetnél is. A WWE nem fogja számára engedélyezni a visszatérést, így ha birkózni akar, akkor távoznia kell. Sajnálatos módon életveszélyes lenne neki ringbe lépnie a saját stílusával, így kíváncsian várhatjuk, hogy felesége Brie Bella leállítja-e ezen kósza gondolatokat a család érdekéért.

1 megjegyzés:

  1. Addig erősködik, hogy engedik birkózni aztán meg nyakát töri... Örüljön annak, hogy még él, van felesége, gyereke, nincs már mit bizonyítania neki, megvoltak a karrierjének legszebb pillanatai.
    Más pankrátor örül ha csak fele ennyit elér pályafutása során!

    VálaszTörlés

Üzemeltető: Blogger.