Header Ads

Jinder Mahal sok tanácsot kap Vince McMahon-től


A WWE világbajnoka a FOX Sports-nak adott interjújában beszélt kapcsolatáról Vince McMahon-nel:

Nagyon boldog volt, kezet nyújtott nekem, mikor mentem ki a győzelem után. Felállt a helyéről, mikor a Gorilla-n mentem keresztül. Sok tanácsot kapok Vince-től. Szerintem ő egy géniusz, és a sok promók meg minden... az utóbbi néhány hétben minden meccsem vagy promóm után ő az első ember, akivel beszélek. Nagyon boldog volt, látja, hogy fejlődök, és Vince egy olyan ember, aki ha látja, hogy akarod, akkor foglalkozik veled. Nagyon jó viszonyt ápolok Vince-szel, ami korábban nem volt elmondható, korábban inkább próbáltam elkerülni. De mióta visszatértem, Vince az első ember, akivel beszélek minden héten.

Nincsenek megjegyzések

Üzemeltető: Blogger.