Header Ads

Jinder Mahal: nem értem a kritikát, keményen edzettem!


A WWE világbajnoka a The Times Of India-nak nyilatkozott, amiben szóba kerültek az őt ért támadások, miszerint illegális szereket használna, hogy ilyen teste legyen:

Nem tudom hova tenni ezeket a kritikákat. Keményen edzettem a teremben. A WWE minden alkalmazottját egy külső cég teszteli, hogy nem használnak-e illegális szereket, engem is többször teszteltek és sosem buktam meg. Az átalakulás a diéta és a kemény edzés eredménye. Ugyanúgy ellenőriznek, mint minden más pankrátort a WWE-ben. Nem vagyok kivétel ez alól, szó sincs erről. Sportolónak nézek ki, sportolóként adok elő, sportolóként viselkedek, így a WWE egy pillanatig sem gondolkodott, hogy címmérkőzést adjanak nekem.
-reagált Jinder Mahal.

Nincsenek megjegyzések

Üzemeltető: Blogger.