Header Ads

Jinder Mahal a közelgő világbajnoki mérkőzéséről


Jinder Mahal most vasárnap nézhet szembe Randy Orton-nal a SmackDown Live exkluzív PPV-jén, a Backlash-en. Tekintve a WWE terveit, az indiai piac kiterjesztését, valószínűsíthető a maharadzsa győzelme a vipera felett. Ennek tudatában készített interjút a The Hindustan Times a kihívóval:

India képviseléséről:
Büszke vagyok, amiért Indiát képviselhetem a WWE-ben. Büszkévé tesz, hogy ekkora nagy mértékben képviselhetem őket, és remélem világbajnok leszek és büszke lesz rám egész India.

Arról, hogy elnyerheti a WWE címét:
Egy győzelemre vagyok attól, hogy WWE Bajnok legyek. Egy győzelemre vagyok attól, hogy minden álmom valóra váljon és megváltozzon az életem. Sokkal agresszívabb leszek és keményebben fogok edzeni is. Bár ma még nem vagyok bajnok, az a vél, hogy az legyek, hogy WWE Bajnok legyek.

Álomellenfele a WWE-ben:
Következőnek John Cena-val szeretnék megküzdeni. Remélem, én leszek a WWE Bajnok, amikor itt lesz az ideje, hogy megküzdjek Cena-val.

Nincsenek megjegyzések

Üzemeltető: Blogger.