Header Ads

Velvet Sky valaha leszerződne a WWE-vel?


A TNA korábbi női birkózója (knockout) a Hannibal TV-nek nyilatkozott a WrestleCon-on, ebből az interjúból szemelvényezünk.

Mivel tevékenykedik az utóbbi időben:
Az utóbbi időben eléggé lefoglalnak a magánéleti ügyeim. Egy kis szabit vettem ki, most nem vagyok ringben, de ettől még folyamatosan biznisz közelben vagyok. Jelenleg személyedzőnek tanulok, plusz visszamegyek a suliba, hogy megszerezzem a felsőfokú diplomámat marketingből, szóval van elég dolgom most.

Véleménye a női birkózás jelenlegi színvonaláról:
Hihetetlenül büszke vagyok a lányokra, akik most birkóznak. A női pankráció rengeteget haladt előre. Rengeteget változott, főleg 2007 óta, mikor én kezdtem a Knockouts Divízióban. Akkoriban még nem létezett női birkózás. Voltak menedzserek meg hasonlók. Sokat fejlődött, büszke vagyok a TNA, a WWE és a Ring of Honor lányaira, hogy mekkora utat tettek meg idáig, hogy egyenlőek legyünk a férfiakkal. Ez elsősorban a "férfimunka", de a nők is itt hagyják a lábnyomukat, és én hihetetlenül örülök, hogy ezekhez a nőkhöz tartozom.

Arról, jönne-e a WWE-be:
Hadd mondjam el, ez a kérdés az, amit minden nap nekem szegeznek. A közösségi oldalakon, személyesen vagy itt a WrestleCon-on is. Azt hiszem gazdagon mennék haza, ha kapnék egy pennyt minden alkalommal, mikor ma megkérdezi ezt valaki. Erre most nem tudok mást válaszolni, minthogy soha ne mondd, hogy soha. Bárcsak ennél jobb választ adhatnék. Nagyon jó lenne megtapasztalni, hogy milyen is az a szint, de egyelőre nem mondhatok mást, mint soha ne mondd, hogy soha.

Nincsenek megjegyzések

Üzemeltető: Blogger.