Header Ads

Hornswoggle - hat órát vártam a ring alatt!

http://www.wwe.com/f/styles/wwe_large/public/rd-talent/Bio/Hornswoggle_bio.png

Hornswoggle nemrégiben a Sport Illustrated vendége volt, ahol a ring alatt eltöltött időkről is beszélt, amikor még a WWE alkalmazásában állt.

"Amikor a ring alatt eltöltött időkre visszagondolok, két lehetőség közül választhattam. Vagy a az ajtónyitás előtt bemásztam már, vagy lehetőség szerint amikor az arénát sötétség borított a műsor közben. Volt olyan időszak amikor több, mint 6 órát töltöttem el a ring alatt, mivel nem volt lehetőségem, és alkalmam a ring alá mászni a műsor közben. Ott öltöztem át, volt elengedő élelmem, és általában a telefonom is velem volt, mint ahogy a PSP-m. Szerencsére soha sem volt vészhelyzetem ami a mellékhelységbe szólított volna."

4 megjegyzés:

  1. Ezzel csak egy a bibi. Miért kellett volna 6 órát töltenie a ring alatt amikor egy PPV is kb 3 órás?

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. (Személyes elképzelés)

      Kapunyitás, live előtti műsor/promok, ésatöbbi.

      Érted azért főleg egy PPV-n már a Live előtt is szórakoztatni kell a népet :D .

      Bár kicsit durva az, hogy ezt 3 óráig tették, de elég csak a WM-re gondolni ahol 2 órás pre-show volt.

      Törlés
  2. Egy PPV csak 3 órás? :D és a Pre show meg a kick off? meg neki már azelőtt be kellett mennie, hogy kb az első vendéget beengedték.

    VálaszTörlés

Üzemeltető: Blogger.