Header Ads

Hardy Boyz hírek

http://www.allwrestlingnews.com/wp-content/uploads/2017/04/Matt-and-Jeff-Hardy-Tag-Champs-600x250.jpg

Mint azt vasárnap a WrestleMania 33-on a közönség legnagyobb örömére láthattuk, a Hardy Boyz közel 7 éves kihagyás után visszatért korábbi sikereinek helyszínére, a WWE-be!

Nem is akár milyen visszatérés volt, hiszen egyből egy létrás meccsen megkaparintották a RAW Tag-Team öveket.

Már több ízben beszámoltunk róla korábban, hogy a testvérpáros csak rövid idejű szerződést kötött a Ring of Honor szervezetével, hogy aztán vasárnap visszatérhessen a WWE-be. Több hírforrás is arról számolt be, miszerint full-time szerződést írtak alá, és a Hardy Boyz gimmicket fogják egyelőre használni.

Sokan úgy vélik, hogy a hamarosan a Broken gimmick is előkerül, ám ahhoz legális úton is tisztázniuk kell a karakter jogait a TNA szervezetével

6 megjegyzés:

  1. Hogy néznek ki azok az övek? Mint valami bóvli szarok

    VálaszTörlés
  2. Elképesztően örülök, hogy ismét itt vannak. Erre vártam 2009 óta, mikor Jeffet kirúgták.
    Így 40 körül is magasan a legjobbak között vannak. Régóta nem néztem WWE-t (konkrétan 2009 óta), csak Sheamust ismertem a létrás meccsről, de a többiek nem tűntek túl nagy számnak.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Hát azért elég nagy számok :)

      Cass és Enzo közönség kedvencek frissen az NXT-ből, Luke Gallows és Karl Anderson a világ minden táján birkózott már, míg Cesaro kb. a legnagyobb talent-ek egyike, olyan In-ring-el aminek a feléről Cena csak álmodhat.

      Jó, persze egyikük se Hardy szint xD

      Törlés
    2. Nem értem, hogy jön ide Cena./:

      Törlés
    3. Nem értem, hogy jön ide Cena./:

      Törlés
  3. A Hardy-k esetében a "régi szép idők" hatás sem hanyagolható el. Úgy értem, ha megnézi az ember kicsit tárgyilagosan, akkor látni, hogy a Hardy-k sosem voltak többek, mint most a 3 másik tag-team. Persze a Broken cucc és a nosztalgia sokat segít.

    VálaszTörlés

Üzemeltető: Blogger.