Header Ads

Cody Rhodes tervek a Draft utánra

http://www.allwrestlingnews.com/wp-content/uploads/2017/04/Cody-Rhodes-Brand-Split-600x250.jpg

Mielőtt az elbocsájtását kérte a WWE kötelékeiből, a szervezet már kész tervekkel állt elő a valamikor WWE szupersztárjának, Cody Rhodes-nak!

Ezen terv értelmében az egyik műsoron Stardust lett volna, a másikon pedig Cody Rhodes, de volt egy személy aki ezt ellenezte.

Cody a The Bone in San Francisco rádió vendége volt ahol ezekről a tervekről beszélt -"Egy ponton az volt a terv, hogy az egyik műsoron Stardust-ot, a másikon pedig Cody Rhodes-ot testesítem meg. Szerintem ez egy remek ötlet volt, és megakartam csinálni. Mindenki ezt akarta, és mindenki az öltet mellett volt, kivéve egy ember akinek a nevét nem akarom említeni, de maradjunk annyiba, hogy övé  volt a végső döntés."

3 megjegyzés:

  1. Az egyiken Stardust a másikon Cody Rhodes? Nem lett volna rossz. Lehetett volna Stardust ugyanakkor lehett volna a régi Cody Rhodes is de ő döntött így én meg is értem a helyzetét

    VálaszTörlés
  2. Milyen kiraly lett volna ha egyszerre birtokolja a ket show egyik ovet!!!

    VálaszTörlés

Üzemeltető: Blogger.