Header Ads

Alberto Del Rio - a WWE folyamatosan keres engem!


A WWE korábbi sztárja, Alberto el Patron ismét célba vette a WWE-t, és elárulta, hogy a szervezet folyamatosan bombázza egy visszatérés lehetőségével.

Egy Q&A keretein belül egy rajongó nyíltan kitért arra a tényre, miszerint Alberto a folyamatosan "beszólásaival" teljes mértékben ellehetetleníti egy esetleges visszatérés lehetőségét a WWE-be.

"Egyáltalán nem" jelentette ki Alberto.

"Egyáltalán nem tervezek oda visszatérni, sőt ők azok akik folyamatosan keresnek engem, de soha nem megyek oda vissza soha, soha, soha. Annyira örülök, hogy Elszabadultam onnan. Én voltam az, aki eljött onnan, aki ott hagyta azt a helyet, és nem akartam maradni, még azután sem, hogy mindent megtettek annak érdekében, hogy maradjak. De kijelentettem, hogy nem maradok."

Nincsenek megjegyzések

Üzemeltető: Blogger.