Header Ads

További részletek Shawn Michaels AJ Styles elleni WrestleMania lehetőségéről


Ahogy azt korábban jelentettük, Shawn Michaels-nek felajánlották a lehetőséget, hogy az idei WrestleMania-n megküzdhet AJ Styles-szal, ám ezzel ő nem élt. Ezen kívül mást is elárult a SmackDown Live sztárjának meccséről, amit az helyette Shane McMahon-nel kell megvívjon:

Hát, a lehető legtöbbet beleadnám ebbe a meccsbe, az biztos, akárcsak ő [AJ]. [...] De, nézd, én tényleg megkaptam volna azt a meccset ellene a WrestleMania-n. Mikor azt mondtam, senki nem keresett meg ezzel kapcsolatban, akkor még tényleg nem, de aztán mégis, mert azt mondták nincs senki, akit el tudnak neki képzelni, akivel dolgozhatna, így szeretnének engem látni vele, ha érdekelne a dolog. Erre mondtam azt, hogy bárcsak itt lett volna ez a tehetséges srác egy évtizede, mert tényleg az, és... hát nem tudom... szerintem jó meccset raknak össze Shane-nel. Csak egyszer láttam Styles-t mikor John Cena-val birkózott, és láttam, hogy ez a srác tényleg tehetséges. És a tehetségek ehhez értenek a legjobban: kimennek az arénába és olyanokkal vívnak nagyszerű mérkőzéseket, akikkel nem is képzelnénk.

Nincsenek megjegyzések

Üzemeltető: Blogger.