Header Ads

The Miz véleménye John Cena-ról


Tovább folytatódott Miz és Cena feud-ja a Talking Smack-en, ahol Miz a következőket mondta:
[Cena] azt állítja, hogy a személyiségemhez másoktól nyerem az ötletet, lopom a mozdulataikat, lopok mindent amit csak tudok és magam sem tudom ki vagyok. Ennyi erővel ezt mindenkire, minden szupersztárra mondhatnánk. John Cena-ra is tudok hasonlókat mondani, most azonnal. Ahogy John Cena idejött a WWE-be, a személyiségét már akkor a kilencvenes évekből szedte össze, mint Marky Mark és Vanilla Ice kereszteződése. De tovább is van, mondjam még? Mi a helyzet az Attitude Adjustment-tel? Annak idején Death Valley Driver volt a neve, de John Cena ellopta azt Tommy Dreamer-től. Óóóóó, jaj! John Cena képes lenne ellopni valaki mozdulatát? De tovább is van, mondjam még? A barátnőjét meg Dolph Ziggler-től lopta! Óóóóó, jaj, ne!! A mi szuperhősünk? John Cena? Ő nem tenne ilyet! De tovább is van, mondjam még? A legutóbbi pólómintáját egy sörgyártótól lopta! De tudjátok jól, mi akkor is imádjuk Cena-t, mert John Cena az az igazi öreg jófiú. De a valóság az, hogy próbál fogást találni rajtam. Ezt az egész mixed tag team meccset miattam találta ki. Tisztában vagytok ezzel ti is, hogy mennyire irigy a kapcsolatomra, de tudom mit gondoltok, ...hogy jaj, ugyan már Miz, hiszen ő John Cena! De éppen ez a probléma! Mindenki úgy néz John Cena-ra a backstageben vagy a nézők között, hogy hé, izé, ez John Cena, ő azt csinál, amihez csak kedve van. Vegyük csak a draft-ot. Szerintem Cena csakúgy felhívott, és mondta, hogy figyelj csak Daniel Bryan, valószínűleg felétek se nézek olyan hat hónapig, de azért szeretném, ha draft-olnál a SmackDown Live-ra, de véletlenül se első emberként szerződtess, hanem úgy mondjuk harmadiknak, mert ha én lennék az élen, akkor minden nap meg kéne jelennem, de nehogy már megjelenjek, pont én..., szeretnék megmaradni annak a részmunkaidősnek, aki vagyok, de ne is törődj ezzel... Na szóval ezzel van tele a tököm. Tele van a tököm ezzel, Daniel... És ti is pontosan tudjátok miről beszélek...

Nincsenek megjegyzések

Üzemeltető: Blogger.