Header Ads

Sasha Banks nehéz gyerekkoráról mesél


Sasha rajongói jól tudhatják, hogy akit ma minden idők egyik legjobb női birkózójaként látunk hétről hétre a RAW adásain, voltak nehéz időszakai. Néhány hónappal ezelőtt megírtuk életrajza fordítását, melyet ERRE A SZÖVEGRE KATTINTVA elolvashattok.

A Bo$$ Lilian Garcia Making Their Way To The Ring nevet viselő podcast-jében mesél nekünk arról az időről, amikor szégyellte milyen körülmények között él:

Pontosan tudom Eddie Guerrero mit élt át, mikor szállóban kellett éljen, mert három éven keresztül én is ebben a cipőben jártam. Nem volt könnyű akkor, ott Minnesotában, mikor még iskolába jártam. Könny szökik a szemembe, ha arra gondolok, hogy a többi gyerek kinevetett volna, ha nem kérem meg a buszsofőrt, hogy tegyen ki máshol, hogy ne lássák, hogy a szállóba megyek haza. Nem mertem megadni a számomat se, mert a szálló vette volna fel és az lett volna az első kérdésük, hogy miért élek ott... Hát azért, mert anyunak akkor nem volt munkája. A [mentálisan sérült] testvéremről kellett gondoskodjon. Semmink sem volt. Láttam a tesóm szenvedését, a sorsát, végignéztem a függőségét és a leszokását, majd később ahogy bajnok lett. Emlékszem, hogy akkor elfogott a sírás és hálát adtam az Égnek.

Nincsenek megjegyzések

Üzemeltető: Blogger.