Header Ads

Paige megtörte a csendet


Mind tudjuk mi történt Paige-dzsel, amit továbbra is elítélünk. A WWE női birkózója a következőt tette közzé Twitter oldalán, megtörve a csendet:

Hibáztam. Hatalmas hibát követtem el, mikor néhány évvel ezelőtt megbíztam valakiben, aki visszaélt egy fiatal lány jóhiszeműségével. Ez az én hibám, amiért vállalom a felelősséget. De az elmúlt időszakban mégis attól féltem a legjobban, hogy a férjem elhagy vagy a családom kitagad, de hála az égnek olyan férjem és családom van, akik kiállnak mellettem, mert tudják ki is vagyok igazából. Tisztában vannak vele, hogy nem vagyok rossz ember, így végig fogták a kezem, amíg ebben a pokolban voltam. A férjem azt mondta, mikor úgy érzem, az ördög a vihar közepébe dob, akkor gondoljak arra, hogy én magam vagyok a vihar. Igaza volt. De mi végül mind csak emberek vagyunk. Sajnos ezt néhány ember képtelen felfogni a billentyűzet mögül. Azt hiszik, hogy nincsenek valódi érzéseink és nem szenvedünk sose. Nem egy "egyszerű" nyilvános megaláztatásnak lettem az áldozata, hanem egy internetes zaklatásnak. Voltak napok, amikor fizikailag akartam kárt tenni magamban. Nem azért, amit milliók gondoltak, hanem mert a sorsom az interneten keresztül kihatott a férjemre és az egész családomra, akiknek végig kellett néznem a szenvedését az én hibáim miatt. Én és Alberto arra gondoltunk, hogy aki mentálisan még ennyire sem erős, hagy hogy lehetne képes kezelni egy hasonló helyzetet? A sok ember, akiknek az internet és a gyáva billentyűhuszárok miatt kell szenvednie... És hány ember esett hasonló csapdába, miután elkövetett egy az enyémhez hasonló baklövést? Szeretnénk ebből a negatívumból a lehető legnagyobb pozitívumot kihozni, azzal, hogy igazságot szolgáltatunk ezeknek az embereknek és lekapcsoljuk a trollokat a lehető leghamarabb. Tanuljatok ebből. Akik maguktól nem képesek, azoknak segítsetek ebben. Figyelmeztessétek az embereket, hogy gondoljanak a cselekedeteik lehetséges következményeire, hogy nehogy később valami káosz legyen belőle. Én a saját hibámból kellett tanuljak. Senki miatt nem fogom rosszul érezni magam, hiszen már most rosszul érzem magam a hibáim miatt. De én és Alberto változtathatunk, mert a botlásom példaként szolgálhat az emberek szemében és arra figyelmeztet: GONDOLKODJ, MIELŐTT CSELEKSZEL! De lépjünk is tovább és koncentráljunk a szép dolgokra. Erről pedig többé nem beszélek. Csak a jövő felé tekintek és a boldogságot keresem. Hiszen hamarosan megházasodom, hogy is ne lennék boldog?!

1 megjegyzés:

  1. Így tisztességes. Beismerte a hibáját, ami iszonyat nehéz lehet egy ilyen eset után és ha bár ez a Del Rios kapcsolat továbbra sincs jó hatással rá szerintem. A mostani rostenn még most is jó feudokat vívhatna az összes lánnyal ha normálisan visszatérne én szívesen nézném őt újra a Raw műsorain.

    VálaszTörlés

Üzemeltető: Blogger.