Header Ads

Kurt Angle a WWE változásairól és John Cena-ról


Tizenegy év telt el azóta, hogy Kurt Angle utoljára szerepelt a WWE-ben, a szupersztár most mégis visszatér, hogy beavassák a hallhatatlanok közé. Állítása szerint meglepetésként érte, mikor megtudta, hogy bekerül a Hall of Fame-be.

Alig néhány hét van hátra a WrestleMania-ig, ennek apropóján kereste meg Angle-t a Fox Sports, hogy interjút készítsen vele a WWE változásairól és beiktatójáról, John Cena-ról.

Fox Sports: A hétvégén clevelandi rajongókkal találkozol majd, miképp fogadnak azóta a nézők, hogy kiderült, idén bekerülsz a Hall of Fame-be?

Kurt Angle: Azt hiszem a legtöbben meg voltak arról győződve, hogy soha semmilyen szerepben nem térek vissza a WWE-be, mert mikor 2006-ban elmentem... igaz, hogy nem volt nagyon csúnya az elválás, de túl szép sem. Én mentem balra, a WWE meg jobbra. [...] Azt hinné az ember, hogy 11 év nagyon hosszú idő és már egy új generáció nézi az adásokat, akik nem ismernek, de köszönhetően a WWE Network-nek mindent megtudhatnak rólam. Plusz vannak itt még azért Attitude Era és Ruthless Aggression rajongók, akik szerették Kurt Angle-t és szívesen látnak újra. [...] De meg sem fordult a fejemben, hogy 48 évesen beavatnak a Hall of Fame-be.

Fox Sports: Mi volt az első reakciód, mikor megtudtad, hogy John Cena fog beiktatni?

Kurt Angle: John... hát tudod te is, hogy velem volt az első meccse a WWE-ben, én már akkor láttam benne valami különlegeset. Azzal is tisztában voltam, hogy nem lesz könnyű mellette a csúcson maradni a szervezetnél. Abban az időben a legnagyobbak közt voltam, akik között igazából magamat és Triple H-et értem. Azt mondták, itt van ez az újon, John Cena, és egy kicsit a szárnyaink alá kellene venni. Erre mondtam, hogy várjunk csak, segítsek ennek a gyereknek, hogy átvegye a helyem? De egyébként jó srác volt, könnyen tanult. És meddig jutott... Nem is tudom mihez hasonlítani. 16-szor került a csúcsra, amire senki sem volt képes, csak Ric Flair, de ő nem minden világbajnoki címét itt szerezte a WWE-ben.

Arról, miért John Cena a legjobb WWE szupersztár:
A történelemkönyvekben úgy írnék John Cena-ról, mint minden idők legnagyobb WWE szupersztárja. Nem mintha ő lenne a legjobb birkózó, bár nem is a legrosszabb, elég jó. Több terméket ad el, mint bárki más, emellett rengeteg támogató szolgálatot tesz. Az pedig, hogy 14 évig volt képes a csúcson maradni, számomra megmagyarázhatatlan nagyságú. Én 7 évig voltam ott, de majd' beleőrültem. De ezzel ellentétben John Cena minden gond nélkül veszi az akadályokat. Ő egy kitűnő példája annak, milyennek kell lennie egy feltörekvő sportolónak. Szóval mit gondolok arról, hogy ő iktat be? Ő az a személy, akire szeretném, hogy a fiam hasonlítson. Határozottan.

Nincsenek megjegyzések

Üzemeltető: Blogger.