Header Ads

Hogy kerülhetett AJ Styles a csúcsra?


A WWE korábbi világbajnoka a Sam Roberts Wrestling Podcast vendége volt, ahol beszélt az elmúlt évről, karrierjétől debütálása óta a szervezetnél.

Ha bárki azt mondja, hogy 2016 nem AJ Styles éve volt, az téved. Mármint, ez a srác csak úgy előjött a semmiből, Japánból, senki nem tudja mire számítson, még én sem tudtam mi lesz, aztán egyik dolog jött a másik után, míg nem aztán megkaptam a meccset Roman Reigns ellen a címért a WrestleMania utáni hétfőn.

Azt is kifejtette, szerinte hogy kerülhetett a csúcsra:

Most két dolgot tudok elképzelni, az egyik hogy 'figyelj már, kéne valaki friss hús', a másik hogy 'figyelj már, mindenki sérült, kéne valaki, aki beugrana'. És szerintem inkább az utóbbi. Akkor egy csomóan sérültek voltak, én viszont ott voltam és mivel épp ráértem, és a szerencsétlen helyzetből a lehető legtöbbet akarták kihozni, ami nekem egy nagyszerű alkalom volt, nekem kellett beugrani.

Nincsenek megjegyzések

Üzemeltető: Blogger.