Header Ads

AJ Styles álomellenfeléről és John Cena-ról


AJ Styles a Chad Duke Wrestling Show vendége volt, ahol a műsorvezető több dologról kérdezte a korábbi világbajnokot, ebből szemelvényezünk.

Álomellenfeléről a WWE-ben:

Hát van egy személy, akivel szerintem mindenki szívesen látna együtt dolgozni, és ez a személy Randy Orton. Randy és én még sosem érintkeztünk a ringben és szerintem nem is üzentünk egymásnak. Semmi ilyesmi nem történt, így szerintem elég meglepő lenne egy efféle dolog.

John Cena hatásáról:

John Cena egy jobb előadóvá tette AJ Styles-t, efelől semmi kétség. AJ Styles rengeteget fejlődött mióta a WWE-ben van, legfőképp amit többet kellett csinálnom, mint ezelőtt, az a mikrofonhasználat. És idővel, ha valamit sokat gyakorolsz, jobban ráérzel, így van ez az én mikrofon képességeimmel. Sok minden mást is köszönhetek a WWE-nek, jobb pankrátorrá tett.

Nincsenek megjegyzések

Üzemeltető: Blogger.