Header Ads

Finn Bálor Will Ospreay-ról és az angol tornáról


A korábbi Universal Bajnok az ESPN-nek adott interjújából szemelvényezünk.

Will Ospreay-ról:
A srác hihetetlen dolgokat csinált már. Most a New Japan-ben van és van alapja, amire ott építeni tud. Ezek olyan alapok, amik fontosak a tovább haladáshoz. Enélkül olyan rések lennének a munkában, hogy az épület végéből is tisztán látszanak. Voltam Japánban, voltam a dojo-kban, az alapokra építve lettem igazán aki ma vagyok. Remélhetőleg hasonlóan lesz ez Will-lel is és a nagyszerű előadóból egy kész termék lesz és eladható a New Japan-ben, aztán néhány év múlva majd itt is.

Az Egyesült Királyság Bajnoki Cím körüli tornáról:
Jussak eszetekbe én, mikor elmentem Japánba és senki nem tudta ki vagyok. De mégis helytálltam, szóval ne zavarjon, hogy a nevük nem mond semmit. Azért nem tudjátok kik ők, azért nem láttátok még őket, mert ezelőtt nem volt rá lehetőség. Ez viszont fényt vet majd a tehetségekre. Talán nem nagy nevek és nem sok indie szervezetnél sem tűnnek fel, a képességeik viszont ettől nem rosszabbak. Úgy vélem, lesznek akik kiemelkednek.

Nincsenek megjegyzések

Üzemeltető: Blogger.