Header Ads

Bréking: Kurt Angle a WWE Hall of Fame-ben


Először az ESPN számolt be róla, hogy az olimpiai bajnok birkózót és korábbi WWE szupersztárt, Kurt Angle-t 2017-ben beavatják a Hall of Fame-be. A hírt később a WWE hivatalosan is megerősítette.

Angle így reagált:
Teljesen ledöbbentem. Régóta nem szerepeltem a WWE-ben, nem is tartottam a szervezettel a kapcsolatot, erre tényleg nem számítottam. Hatalmas megtiszteltetés. A WWE Hall of Fame az egyetlen Hall of Fame, ahova nem avattak be, és ide szeretnék a leginkább bekerülni. Ez jelenti nekem a legtöbbet. Nagyon jól éreztem magam a hét év alatt, amikor a közönséget szórakoztathattam a WWE-nél, és örülök, hogy kifizetődik az akkor befektetett kemény munka.

2 megjegyzés:

  1. Csodálkozom rajta hogy még csak most avatták be a HOF-ba.Biztos így akarják visszacsalogatni a WWE-be

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Eddig azért nem avatták be, mert közel 10 évig a TNA arca volt.

      Törlés

Üzemeltető: Blogger.