Header Ads

Booker T: a Chris Benoit-val vívott Best of 7 a legjobb dolog, mit valaha csináltam


Eric Bischoff legutóbbi podcast-jében hangoztak el Booker T szájából a következő gondolatok:
Kötelek közé lépni Benoit-val, kimenni az emberek közé és lenyomni a Best of 7-t egy olyan dolog volt, amit mindketten nem megvalósíthatónak gondoltunk. Nem hittünk benne, hogy eladható lesz, ha két srác 7 héten keresztül pofozza egymást az adásokon. Épp ezért először Best of 3-t szerettünk volna, de aztán úgy voltunk vele, rendben, tegyük oda, csináljuk úgy, hogy ez legyen a legnagyszerűbb dolog, amit ezek az emberek valaha is láttak. A Steamboat-Savage meccs jutott eszembe, hogy szeretnék megélni egy olyat, és végül 8 ilyet nyomtam le Benoit-val. Ez arról szólt, hogy a két srác kiment oda, hogy egymást emeljék fel, de közben a közönséget helyeztük előtérbe. Sosem magunkért dolgoztunk. Én neki dolgoztam, ő pedig nekem, kimentünk oda, és átadtuk magunka a mérkőzésnek, aminek varázsa hihetetlenül jól működött a közönségnél. A backstageben nem beszéltünk erről, vagy bárhol máshol. Csak kimentünk a ringbe és előadtunk minden este. Teljesen eredeti volt. Minden a repkedésről szólt, ez volt a karrierem legszebb időszaka. Mikor átmentem a WWE-hez, akarták Chris-t is, és meg akarták ismételni a Best of 7-t, de tudtuk, hogy ezt nem lehet megismételni. Kétszer ugyanazt nem tudjuk megcsinálni.

Nincsenek megjegyzések

Üzemeltető: Blogger.