Header Ads

Újévi adás Broken Matt Hardy-ékkal


Broken Matt Hardy bejelentette, az Impcact Wrestling-nek lesz egy ünnepi adása, amit a TNA később meg is erősített. A "Hardy New Year" címet viselő epizód december 29-én kerül képernyőkre.

Az Impact Wrestling egy rövid videót tett közzé, amiben a Hardy család a "Twelve Days of Christmas" [A karácsony 12 napja] dalt énekli broken feldolgozásban, melyet "Twelve Days of Deletion"-nek nevezett el. A szöveget megpróbáljuk lefordítani nektek:
A Deletion tizenkettedik napján a hét főisten adott nekem tizenkét csodás zöldbabot, tizenegy csilingelő xilofont, tíz ugráló indie-majmot,  kilenc úszó kacsát, nyolc író írnokot, hét pohár coquito-t [Puerto Rico-i kókusztojáslikőr], hat ragyogó tűzijátékot, öt korhadt csónakot, négy twist of fate-et [birkómozdulat], három sakkmattot, két jövendölést a sorsunkról és egy újabb kicsi Hardy-t.

6 megjegyzés:

  1. Damn, már azt hittem Bártfiék valahogy lecsalták Matt-et podcast-et csinálni...

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. That would be delightful :D DELETE Szorító :D

      Törlés
    2. CM Pityesz ti és a stáb többi tagja nem terveztek vendégeskedni a podcast adásában? Megkérdeztem volna Bártfiékat is, de tuti hogy hozzátok irányított volna...

      Törlés
    3. Én nem érzem magamat elégnek még ehhez. Én egy mark vagyok, aki lelkesedik a bizniszért - vagy épp utálja azt, ha nem tetszik a sztori. Ezen nőttem fel, de az elfogultságom miatt nem vagyok szakértő. A Doktor és Bártfi el tudnak vonatkoztatni az érzéseiktől és képesek szakmai szemmel nézni történeteket. Persze, hogy szívesen részt vennék egy podcast-en, szerintem Szonda úr is, de magam részéről nem látom erre alkalmasnak magamat.

      Törlés
    4. Na majd 28.-án rákérdezzünk nála, miután jól felhergeltük broken módba! :)

      Komolyra fordítva: Az egyensúly végét pont, hogy kellene egy mark, aki rajongó/átlagnézőként tud véleményt alkotni. Ugye anno mondták, hogy sokkal több emberrel tervezték az adásokat. S bár a dinamika a duó közt több, mint tökéletes (elég ritka dolog még nemzetközi szinten is az amatőr rádiósoknál), én úgy gondol, hogy néha "ütközőként" (ne adj isten mediátorként) jót tenne egy-egy harmadik számú személy (az, hogy állandó vagy nem állandó most nem lényeg), mint pl. a rádiós műsoroknál általában. Persze lehet, hogy csak én képzelek sokat bele (előfordulhat).

      Az alkalmasságról szerény személyem szerint annyit, hogy azok akik szabadidőt és energiát fektetnek olyan klassz dolgokba, mint ez a honlap puszta rajongásból mint ti, azok MINDEN tiszteletet megérdemelnek és számít a véleményük/mondanivalójuk!

      Én bár nem vagyok az a posztolgató fajta, de mindig olvasom a cikkeiteket. Mondanom sem kell, hogy nagyon elégedett vagyok azzal, amit csináltok! Elsősorban ezért is gondolkodtam el azon, hogy az oldalstábjáról kicsit többet kaphatna-e esetleg a nyilvánosság.

      Rövidre fogva a kéretlen csapongásom: valószínűleg ráfogok érni a live alatt és odafogok pofátlankodni a kérdéssel, már csak azért is mert nagyra értékelem a munkátok itt!

      Remélem nincs/nem lesz harag ezért :)

      Törlés

Üzemeltető: Blogger.