Header Ads

Randy Orton véleménye Brock Lesnar elleni mérkőzéséről!

A tizenkétszeres WWE Nehézsúlyú Világbajnok, a SmackDown Live sztárja, Randy Orton a napokban a USA Today For The Win-nek adott interjút amelyben beszélt az idei SummerSlam főmérkőzéséről, amit Brock Lesnar ellen vívott, de beszélt a Survivor Series-en történt karaktertöréséről is.

A Brock Lesnar elleni meccsről:
"Pár hónapban szörnyetegként idejön és olyan srácokat pusztít el akik 200 napot dolgoznak egy évben. Ez a tendencia kezd unalmas lenni. Nézhettem volna ki kicsit jobban is azon az éjszakán, és ez segített volna figyelmen kívül hagyni a befejezést és nem törte volna meg Brock Lesnar karakterét. Az tény, hogy a történtek után három-négy hónappal később kérdezel engem, ez azt jelenti kisebb hírt kreálunk. De tény, hogy a történtek miatt agyrázkódásom volt, amely miatt három hetet ki kellett hagynom és nem tudtam semmit sem csinálni, ami nagyon feldühít engem. Sokat beszélünk arról hátul (backstageben) amikor valaki erősebben üt meg a kelleténél, de olyankor azt mondjuk, hogy ezért szerződtünk. Ez egy durva sport. Durva biznisz és nagyon megterhelő. Néhány embernek tisztelnie kellene azt, hogy néha milyen elkeserítő dolgok történnek itt."
A Survivor Series-en történt karaktertörésről.
"Shane McMahon nagyon keményen megütötte a fejét. Tudtam hol van a családja. Nem gondoltam volna, hogy a kamera engem vesz majd. Megakartam nyugtatni a gyerekeket, hogy az apjuk jól van és minden rendben lesz."

Egyetértesz Randy Orton-nal?

1 megjegyzés:

  1. Abszolút igaza van Ortonnak. Oké hogy meg van rendezve,de ez már túl erőltetett.

    VálaszTörlés

Üzemeltető: Blogger.