Header Ads

Miért nem tér vissza Stone Cold Steve Austin?


The Steve Austin Show-Unleashed! legutóbbi epizódjában beszélt Stone Cold arról, miért nem szeretne visszatérni még egy mérkőzésre:
Már 52 éves vagyok, mégis folyton jönnek az e-mailek, hogy miért nem megyek vissza. [...] Goldberg visszament, és tudjátok mit, én örülök, mikor valamelyik régi jó barátom visszamegy. Ahogy Bill visszatért és szétverte Brock Lesnar-t, az nagyon ott volt, a WrestleMania 33 előhangja, de én aztán nem megyek vissza. Volt már olyan, hogy e-mailben szitkozódtak, hogy nem bírják a képem, mert nem térek vissza, de értsétek meg, vége van. Már rég elmotoroztam a naplementébe 2003-ban, a WM 19 körül. Párszor még visszanéztem, de ennyi, befejeztem, örülök hogy vége és nem kell egy következő meccs terhét cipelni a vállamon. Nem is kell újabb meccs, mert teljesen elégedett vagyok a karrieremmel. Köszönöm mindenkinek, akik a karrierem során mellettem álltak, a pankráció tett azzá, aki ma vagyok, de ennyi volt, szeretem a WWE-t és a többi szervezetet, akikkel dolgoztam, de vége. Olyan ez, mint mikor az utolsó DVD-t csináltuk, pedig élvezem a szabadságot, és inkább olyan dolgokkal foglalkozok, amik még szenvedélyt váltanak ki belőlem, ilyen a nagytávolságú lövészet például. Más dolgokkal foglalkozom, nem akarok visszatérni a bizniszhez. Tényleg keményen dolgoztam, hogy a csúcsig küzdjem magam, és a rengeteg szerencse és fájdalom sikerre vezetett. Goldberg és bárki más, aki vissza akar menni, hát ember, leülök, megnézem őket és szurkolok nekik, és nagy meccseket várok tőlük, és szeretném ha mindenki mellettük lenne, de figyeljetek..., én befejeztem, komolyan. Örülök, hogy befejeztem, mert örülök annak, amim most van az életben. Szóval vége van, nem fogok visszamenni, téma lezárva.

1 megjegyzés:

  1. Ez nagyban köszönhető a nyaksérülésének is amit Owen Hart okozott neki annak idején

    VálaszTörlés

Üzemeltető: Blogger.