Header Ads

Jeff Hardy félelme az agysérülésektől, véleménye Corgan-ről és további érdekességek

Jeff Hardy a CBS-nek adott interjút, ebből szemelvényezünk.

A dalokról, azok belső jelentéséről:

A "Spawn of Me" [Az én kölyköm] mikor megjelent 2010-ben, akkor született a lányom. Írtam hozzá egy dalt, "Ruby" címmel. Aztán tavaly szilveszterkor megszületett a húga, teljesen átírtam az egészet, hogy mindkettőjükről szóljon. Ezen kívül a gitárosom lánya is helyett kapott a benne. Nekik szántam ezt a dalt. 
Van ott egy másik szám is, "Irreversible" [Visszafordíthatatlan] címmel. Elég kemény és komoly dal, az agyvelő-károsodástól való félelmemet dolgozza fel. Az NFL-ben ezt nagyon komolyan veszik, mert ezzel a dologgal foglalkozni kell. Borzalmas dolgokat tehet hosszútávon. Birkózóként ez engem is érint. Kétszer vagy háromszor diagnosztizáltak nálam agyrázkódást, de biztos vagyok benne, hogy sokkal több volt ennél. Könnyen megtörténhet. Egy egyszerű bump, beverem a fejem és az elkezd furcsán vibrálni, azt kérdem magamtól, "Istenem, ismét egy agyrázkódás?". Szinte már deja vu, annyiszor történt. Szerencsére már olyan jó fél éve nem, de nem lehetsz elég óvatos. 
Hála az égnek, hogy betiltották a székkel fejre ütést, nevetséges volt. Pedig kezdetben mindenki egymás fejét csapkodta. 
A dal emellett öngyilkossági gondolatokat is elbeszél. Szerencsére efféle dolog még nem fordult meg a fejemben. Alapvetően a félelmemet meséli el az agyvelő-károsodás előrehaladásától.

Daniel Bryan és Chris Borland sérüléseinek hatása:

Inkább Junior Seau-re gondolok. Nagy Chargers rajongó voltam. A legjobb hátvéd volt, eléggé elszomorított, mikor megtudtam mi történt vele. Ami Daniel Bryan-t illeti... Látni mennyire szereti a bizniszt, és mennyire megtöri a helyzet, szörnyű. Belesajdul a szívem, és közben megrémít, mert tudom, hogy ez bármikor megtörténhet velem is.

A kreatív szerepeiről:

Az egész a The Final Deletion-nel kezdődött. [...] Elég jó dolgokat csináltunk. Aztán Apocolypto-val is, ez a Total Nonstop Deletion. A mi birtokunkon forgatták, ez lesz a valaha készült legjobb wrestling show. Ezt garantálni tudom, mert elég vad dolgokat csináltunk. Nem éri meg kihagyni. Szerintem máshol nem kapnánk meg ezt a kreatív szabadságot, de talán tévedek. 
Most épp úgy érzem, inkább fogok bele valami újba, mint tovább folytassam azt, amit már annyi ideje csinálok. Nem hiszem, hogy gond lenne, ha maradnánk itt a TNA-ben, hogy lássuk hogy alakulnak a dolgok. Remélhetőleg a lehető legtöbbet kihozzák majd belőle.

Corgan-ről és a bírósági ügyekről:

Elég fura helyzet ez. Billy Corgan a Smashing Pumpkins-ből..., nagyón jó barátom és szereti a pankrációt. Megértem, hogy kibukott, mert sokat fektetett ebbe, Bármi is történt, nem mondtak el mindent, Új vezetőségről esett szó. Kifizetik az embereket és kézbe veszik a dolgokat. Nem vagyok biztos abban, mi fog történni vagy hogy alakulnak a dolgok tovább, de hinni fogok a cégben. Főleg ha rám és Matt-re építkeznek majd. Akkor szerintem nem lesz gond. 
Bíznak bennünk, kimegyünk és tesszük, ahogy jónak látjuk..., nincs okom panaszra. Tetszik a dolog.

Nincsenek megjegyzések

Üzemeltető: Blogger.