Header Ads

Enzo a Lana-jelenetekről, Big Cass-ről és saját karrierjéről


Enzo Amore a Sam Roberts Wrestling Podcast vendége volt, az ott elhangzottakból szemelvényezünk:

Arról, hogy esetleg ő és Big Cass egyéniben is kipróbálná-e magát:
Remélem Big Cass-nek összejön egy nagy futás egyéniben, meg aztán nekem is. Biztatjuk is egymást valami effélére. Talán még emlékeztek, mikor [Shawn] Michaels és Diesel voltak a Tag Team Bajnokok, aztán ők lettek az IC és a Nehézsúlyú Világbajnokok. Nem tudom nem látni hasonlóan kettőnk történetét Cass-szel, tök mindegy milyen övvel a derekunk körül, de maradunk tesók, vágesz?
A történetmesélésről:
Hívhattok minket bárhogy, de végső soron szórakoztató előadók vagyunk. Mondhatjuk erre, hogy birkó, de végül is inkább TV show. Aztán ahogy élőben vesz a kamera, nincs helye bakiknak, nem cseszheted el. Ott voltam például múlthéten, 7 különböző szegmenssel, járkáltam fel-alá, átöltözni, ez-az, közben vesz a kamera, egy gyors élő promó Ric Flair-rel, aztán verést kapni a hotelban... Büszkébb vagyok magamra, mint eddig valaha, hogy ezt így lerendeztem. A hit, amit a WWE belém vetett, hogy 7 szegmenst is adtak nekem... És még mi jön ezután... Tisztára attitude era, amin felnőttem, hiszen ötleted sincs mi fog következni ezután. Val'szeg a végjáték következik, vagy velem, vagy Big Cass-szel, hiszen én voltam egyszer ringben Rusev-vel, aztán még egyszer - amikor tökön rúgott. Big Cass viszont..., még nem kapta meg a lehetőséget, hogy kezet emeljen rá, szóval valószínűleg ez egy meccshez vezet majd kettejük között ((((ez már biztos, hiszen a vasárnapi Roadblock Pre-Show-ján megküzdenek egymással)))). Ami a legfontosabb, az a történetmesélés, aimit a ringben csinálunk, azt történetmesélés. De megteheted ezt a köteleken kívül is, hisz ez egy TV show.
A Lana-jelenetről a hotelszobában:
Mikor ott vagyok a hotelban, meglátom Lana-t, az egy Ponyvaregény jelenet. John Travolta felmegy a főnöke irodájába, aztán egész idő alatt próbálja kibeszélni magát. Ebben a jelenetben, azt a drága meglepetést kaptam, hogy ne legyek önmagam, ne legyek Enzo, amit még sosem csináltam. Enzo felment volna és lökte volna a Certified G dumát, én is azt hittem, hogy odamegyek majd, nevetséges próbálok lenni, aztán a nézők megőrülnek érte. [...] Az alapfelállás az, hogy minden ütését annak a püffölésnek megérdemeltem, hisz valaki meztelen feleségével mentem szobára, akiről azt mondtam, jól megtömném a pulykáját. [...] Tettem a szégyellőst, nem akarok ott lenni, már mikor az ajtóba értem, eljátszottam, hogy nem jó ötlet volt odamenni, le akartam lépni. Nem azért, mert félnem kell Rusev-től, hanem mert nem lenne szép dolog valaki feleségével hemperegni, így a nap végén Enzo volt a jófiú. Ezt a szerepet kellett játszanom.

Nincsenek megjegyzések

Üzemeltető: Blogger.