Header Ads

Bret Hart harcáról a rákkal és álommeccséről Kurt Angle-lel


Bret "The Hitman" Hart a Sports Illustrated-nek nyilatkozott, ebből szemelvényezünk.

Arról álmodott, hogy Angle-lel harcol:
A headlock-ban tartottam, nehezen vettem a levegőt és azt mondtam magamnak, ez csak egy álom, nem a valóság. De ahogy már egy ideje tartottam Kurt fejét, kezdtem elhinni, hogy valóság. [...] Emlékszem az izgalmas érzésre, hogy én valahogy be tudtam őt fogni a headlock-ba, elhitettem magammal, hogy igaz. De aztán felébredtem. Csak álom. Nagyon örültem volna, he megadatik a lehetőség, hogy egyszer Angle-lel nézhessek szembe.
Harcáról a prosztatarákkal:
Most mondhatni egészséges vagyok. Az orvos legutóbb azt mondta, a PSA szintem nullán van, szóval jobban vagyok. Szerinte egy csoda vagyok. A betegséggel való harc egyik legnehezebb szakasza az volt, mikor a nyilvánosság elé kellett állnom. A prosztatarák sok ember halálát okozta már, remélem azzal, hogy kiállok és elmondom a történetem, bátorítom a férfiakat, hogy elmenjenek kivizsgáltatni magukat. Kb. minden hetedik férfinél kimutatnák a problémát. Az egyetlen mód, hogy megszabaduljunk ettől a kórtól, ha időben észreveszik egy egyszerű PSA teszttel. Minden férfi 40 felett ellenőriztesse a PSA szintjét, az egész nem áll sokból, csak egy vérvétel.

Nincsenek megjegyzések

Üzemeltető: Blogger.