Header Ads

Alberto Del Rio a backstageben verekedett


Alberto ezúttal Alan Xtreme-mel, azaz Rafy teknőccel keveredett verekedésbe, mikor a luchador Paige-et gyönyörűnek merte nevezni.

Az incidens még múlt hétvégén történt a mexikói Arena Naucalpan-ban. Rafy az eset után így nyilatkozott:
Épp a lépcsőn sétáltam lefelé, ahol Paige-be botlottam. Hagytam elmenni, közben azt mondtam, pasela hermosa [gyere csak, gyönyörű]. Hozzá sem értem, de Alberto szerint tiszteletlen volt, hogy gyönyörűnek neveztem.
A verekedésre az öltözőben került sor. A WWE korábbi pankrátora azt állítja, Alan igenis hozzáért a jegyeséhez. A luchador viszont később arról számolt be, hogy elnézést kértek egymástól és megbékéltek, feljelentés nem várható.

A verekedés előtti pillanatok egy videón:

Nincsenek megjegyzések

Üzemeltető: Blogger.